No video

Hilarious Backfires || JukinVideo


  • Am Vor 10 Monate

    JukinVideoJukinVideo

    Dauer: 3:16

    Even the best laid plans don't work out, and truthfully, it's funnier when they don't. Here's some of our favorite mishaps and backfires.

    SUBSCRIBE for awesome videos every day!: bit.ly/JukinVideo
    Submit your video here: bit.ly/3-submit-here
    LIKE us on FACEBOOK: bit.ly/JukinVideoFB
    FOLLOW us on TWITTER: bit.ly/JukinVideoTwitter
    Short vids on INSTAGRAM: bit.ly/JukinVideoInstagram
    Shorter vids on VINE: bit.ly/JukinVideoVine
    JukinVideo is the leading viral video community channel dedicated to showcasing the hottest UGC videos from across the web. We love videos and find the best ones to share with you here, from fail videos to ice bucket challenges, and soccer tricks to a baby reacting to Katy Perry's Dark Horse. The JukinVideo team scours the web 24/7 to find the latest trends and hottest videos. Subscribe to see them first!
    To license any of the videos shown on JukinVideo, visit Jukin Media at jukinmedia.com/licensing

    jukinvideo  jukinvideodotcom  jukinmedia  trending  viral  viral video  youtube  hot  video  Fails  weddings  

Steve
Steve

2:03 ninja reflexes!

Vor 10 Monate
Bastien Simon
Bastien Simon

Minimize third seal associate surprised director sorry conservative poet on

Vor 10 Monate
Archibald Tuttle
Archibald Tuttle

Watch internet!!

Vor 10 Monate
Jollystorm GT
Jollystorm GT

1:05 Savage

Vor 10 Monate
Eslam Abdo
Eslam Abdo

well played, Emma

Vor 10 Monate
Jamie Davis
Jamie Davis

Challenge continued straight qdpgaw painful index along marriage wander professional nonprofit.

Vor 10 Monate
xy Ares
xy Ares

2:09 lmao she dabbed

Vor 10 Monate
ILLuminated Onxy
ILLuminated Onxy

1:23 like I didn't see it before

Vor 10 Monate
osbely
osbely

Which channel is Internet.

Vor 10 Monate
LYLATXSYSTEM
LYLATXSYSTEM

More Instant Karma LMAO. (P.S: Less background music if you could please! Very enjoyable videos but the music kinda ruins it)

Vor 10 Monate
El Fentoné
El Fentoné

Why not be an absolute fucking mad dog and check out my latest rap? http://youtu.be/sK8DpauxQYk

Vor 10 Monate
sarfaraz saiyed
sarfaraz saiyed

Nice

Vor 10 Monate
Joaquin Montes
Joaquin Montes

WARNING GUYS! THE END IS VERY CRINGING ASFK

Vor 10 Monate
Las Vegas Nigger Shooting
Las Vegas Nigger Shooting

This are gay ass videos

Vor 10 Monate
DonnerEule
DonnerEule

Backfire = Karma 😁

Vor 10 Monate
Danny Devito
Danny Devito

When i was 5 my parents told me they ate all my Halloween candy then I told them ok I don’t really eat candy that much then I went outside

Vor 10 Monate
Jeramie Lu
Jeramie Lu

Reused!!!!!

Vor 10 Monate
Nicky D
Nicky D

1:05 OMFG that was karma in a big way damn and 1:48 classic karma

Vor 10 Monate
Zikrullo Odinaev
Zikrullo Odinaev

Стоить лайк

Vor 10 Monate
the silly farm
the silly farm

plz sub to my channel click here to see it will be posting soon

Vor 10 Monate
Fail Mansion
Fail Mansion

OMG ... 😂😂😂 Funny Clips 👍👍👍

Vor 10 Monate
h7opolo
h7opolo

1:53 played her so hard lol 2:18 that poor girl lol

Vor 10 Monate
TDFXX
TDFXX

1:26 *You died*

Vor 10 Monate
Sven Stein
Sven Stein

Whats with the bad music in every vid now :(

Vor 10 Monate
frank rizzo
frank rizzo

Damn don't mess with Emma that little girl's cold

Vor 10 Monate
Fail Compilations
Fail Compilations

very nice and funny:D I make videos like this too!

Vor 10 Monate
! am lelnodot
! am lelnodot

Surprisingly low number of dislikes for the shitty music

Vor 10 Monate
Marvin Gentsch
Marvin Gentsch

2:00 so funny😂😂😃

Vor 10 Monate
Marsha Stanton
Marsha Stanton

omg the cake one was so slick!

Vor 10 Monate
ԋαɳʂ ωolʇ
ԋαɳʂ ωolʇ

dont mess with emma

Vor 10 Monate
IamAndreo
IamAndreo

At last no crybabies complaining about everything in the video. Thank God

Vor 10 Monate
Jacob Salinas
Jacob Salinas

1:27 ever since jimmy started soccer, he’s been falling after everything

Vor 10 Monate
Mittens
Mittens

I love how you've finally tossed the shitty intro

Vor 10 Monate
Mc7yson
Mc7yson

Emma's savage

Vor 10 Monate
Anguish776
Anguish776

Emma Savage asf

Vor 10 Monate
jack septic eye
jack septic eye

So funny

Vor 10 Monate
XabierDia
XabierDia

So did Jeffery 😂

Vor 10 Monate
Ignacio Gutmann
Ignacio Gutmann

1:03 Ouch!

Vor 10 Monate
Atheist Orphan
Atheist Orphan

0.39 - So many fat men in one place.

Vor 10 Monate
TheOtocorektor
TheOtocorektor

2:13 She Dabbed at her 😂😂

Vor 10 Monate
twitchster77
twitchster77

*NO FUCKING INTRO!?!* _/Thumbs Down_ _/Unsubscribed_ p.s. I'm being sarcastic...making fun of all the overly sensitive bitches who whine over the intro.

Vor 10 Monate
Мой европейский господин
Мой европейский господин

Selfownage

Vor 10 Monate
Nicolas Melgaço
Nicolas Melgaço

"You think i don't watch internet?!" - That's one of the Dadest things i've ever heard.

Vor 10 Monate
G P
G P

Must be a nice dad

Vor 10 Monate
Dutch Mill
Dutch Mill

Lol best part of the video

Vor 10 Monate
Piet Stone
Piet Stone

Emma just killed it😂😂

Vor 10 Monate
Luke Perry
Luke Perry

Piet Stone Emma most likely chubbier than the mom

Vor 10 Monate
Shit RaveDJ Channel
Shit RaveDJ Channel

1:03 THAT'S THE MOST SAVAGE THING I EVER SAW

Vor 10 Monate
Carrot__Panda
Carrot__Panda

Emma is a savage

Vor 10 Monate
Борис Широких
Борис Широких

Mad lad

Vor 10 Monate
HTMN Dagift
HTMN Dagift

First in Uganda

Vor 10 Monate
Diego Correa
Diego Correa

FIRST ... in south america.

Vor 10 Monate
Niko here
Niko here

Robin Williams "KIDS say the Darnest things" 😂😂😩

Vor 10 Monate
nice videos xm
nice videos xm

give me like😘

Vor 10 Monate
Val Phipps
Val Phipps

First dude killed me😂😂😂

Vor 10 Monate
FuzzyBunny K
FuzzyBunny K

first

Vor 10 Monate
Christian Alarcón
Christian Alarcón

First hahahahahaha http://www.youtube.com/watch?v=tJ8eTb6xr_k

Vor 10 Monate

Nächstes Video

Ada Rogovtseva | Espionnage | The Goldbergs: Season 6